Wednesday, 24 October 2018

Ini Kisah Benar Yang Berlaku Tadi.







Assalamulaikum.




Ini kisah benar.






Aku dah lama tak apdet.Last rasanya tahun lepas.Aku baca je komen-komen kat bawah tapi tulah...aku pergi je blog korang semua yang komen kat sini,tapi malas nak komen sebab blog aku tak apdet.Aku nak cerita kisah benar aku ni.Aku guna komputer kawan aku kejap.Duduk dalam bilik dia.Rumah agak sunyi
sebab hausmet lain keluar.











Tinggal aku bertiga je ni.Sorang kawan aku dah tidur.Sorang lagi buat apa ntah dalam bilik sana tu.Jadi aku bosan..bukak kejap blog aku..aku try login.Paswed aku salah kata gugel.Aku cuba lagi.Salah lagi.Aku cuba kali ketiga dengan harapan kata laluan yang aku masukkan ni betul.Itu paswed terakhir yang aku boleh ingat.


Pap!












Berjaya.








Hebat kan aku?.







-the end-

12 comments:

Raz said...

tahniah! sila update blog dgn lebih kerap. jangan jadi mcm aku. hahah!

Mrs. A said...

Hahahaha... lawak.
I is datang atas jemputan.

Sarip Kumbang said...

Raz kau kira rajin lagi...haha

Sarip Kumbang said...

Mekasih sudi datang..hahahah semoga berjaya join segmen..

dear anies said...

silap tampal paswed kt laptop lps ni hahaha

Mieza S said...

tak tahu nak rasa seram ke terkejut.

Sarip Kumbang said...

kena banyak makan kismis minda..

Sarip Kumbang said...

cer terai rasa kagum..hmm

Mrs. A said...

Hi! SK Mrs. A datang lagi tapi posting lama jugak

E'in said...

Kbai laa sarip!

IYASEO.ID said...

Assalamualaikum..
Salam ukwah dari saya untuk anda..
saya sudah follow anda

Jom follow blog https://www.iyaseo.id/

Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
Komen yang baik2 sahaja ye..
Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

Terima kasih sekali lagi..ya

عبده العمراوى said...



شركة رش مبيدات بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالدمام