Wednesday, 24 October 2018

Ini Kisah Benar Yang Berlaku Tadi.







Assalamulaikum.




Ini kisah benar.






Aku dah lama tak apdet.Last rasanya tahun lepas.Aku baca je komen-komen kat bawah tapi tulah...aku pergi je blog korang semua yang komen kat sini,tapi malas nak komen sebab blog aku tak apdet.Aku nak cerita kisah benar aku ni.Aku guna komputer kawan aku kejap.Duduk dalam bilik dia.Rumah agak sunyi
sebab hausmet lain keluar.











Tinggal aku bertiga je ni.Sorang kawan aku dah tidur.Sorang lagi buat apa ntah dalam bilik sana tu.Jadi aku bosan..bukak kejap blog aku..aku try login.Paswed aku salah kata gugel.Aku cuba lagi.Salah lagi.Aku cuba kali ketiga dengan harapan kata laluan yang aku masukkan ni betul.Itu paswed terakhir yang aku boleh ingat.


Pap!












Berjaya.








Hebat kan aku?.







-the end-