Saturday, 29 September 2012

Seketul Karipap Jatuh Didepan



Assalamualaikum…




Alhamdulillah.Akhirnya aku telah berjaya melahirkan seketul blog.Setelah nambelas tahun aku menjadi atlit dalam acara renang beriarama,kini aku seorang blogger.Moga-moga,blog ini akan berkekalan sampai anak cucu…haha.



Aku berjanji,akan apdet blog sehari doploh kali.



Ya,semestinya itu janji palsu.Jadi,jangan percaya setiap hasutan dan karutan aku.





Sesiapa yang terpedaya,maka dia telah diperdaya.Segala kritikan aku hargai.Terimalah sebuah lagu daripada aku yang bertajuk “Mengapa kau hina singlet baruku”.










Peringatan untuk semua:Aku comel.yeah…haha




















16 comments:

O CIKTEDDY said...

nyanyi sikit lagu tuh..aku nk dgr.haha

Pp guSi said...

ko atan??!! -_-'

tirahzairi said...

comel nyeeee :P

KorN said...

kan.. sarip kumbang ni macam atan jer... hei baik ko ngaku, ko atan kan? kan kan kan... ugutan ni... !! hahaha... sarip oo sarip... entry kau yg 1st mcm enttry yg dah ade experience dlm blog.. kannn

Jna marcello said...

WOW!!! gilaa laa heheheh we will waiting!!!

Sarip Kumbang said...

cikteddy

jangan tergoda...ish...kang...kang...err...

Sarip Kumbang said...

ppgusi


Alah..ni teknik penyamaran aku...haha

Sarip Kumbang said...

tirahzairi

tengkiu.haha ish malu pulak bhaha

Sarip Kumbang said...

korn


Alah...baru nk menyamar...haha

Sarip Kumbang said...

Jna


jgn tunggu i.i balik lmbt.eh?haha

Peah said...

puiii! aku yg paling comel! aku!!!!!!

Yuyu Ali said...

kau jangan memacam lah sarip. kau punya header dengan avatat burung biru pun gua buleh hidu dah siapa kau. hahaha

Sarip Kumbang said...

Peah

Sudahlar peah...sumer org tau aku comel...haha

Sarip Kumbang said...

Yuyu Ali


Hai yuyu...Nama saya sarip.Umur patbelas..haha

inche hlovate said...

okay hang comelll

Sarip Kumbang said...

Mekasih inche hlovate...hahaha