Friday, 2 November 2012

Silap Mata


Assalamualaikum.







Dah lama sebenarnyer aku berniat nak apdet blog.Namun apakan daya aku mengalami masalah kesihatan aritu.Tapi alhamdulillah sekarang aku dah okey.Ini bermakna napsu aku nak apdet blog telah kembali.Yeayyy!(tepuk tangan sensorang).




Okey,aku nak cerita.



Semalam aku pegi batu pahat,johor.Memandangkan aku tak kaya,jadi aku pegi naik bas.Aku pergi jumpa Ilyas,kawan aku sebab nak mintak tolong dia buatkan sesuatu.




Dalam bas,ada sorang brader india.Dia duduk belakang sikit dari tempat aku duduk .Sampai satu tempat,dia berdiri dan tekan loceng sebab nak turun.Bas pun berhenti.Sebelum dia turun,aku sempat perhatikan pakaian dia.Mula-mula aku perhatikan seluar jeans yang dia pakai.Aku senyum sambil dalam hati aku cakap “haha orang india pun pandai pakai seluar londeh”.Sebab biasa aku nampak budak-budak melayu jer yang suka pakai seluar cenggitu.



Pastu aku tengok baju dia.Ada tulisan bertulis “Judo”.Aku terkejut mula-mula,sebab kali pertama mata aku terbaca huruf “d” tuh macam huruf “b”.






Haram betoi.Puih!















7 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

wa'alaikumusalam,

soklan yg first tu both kot..hehe


ok next pasai brade india tu...mungkin trend kot pakai londeh2..haha

Sarip Kumbang said...

haha...takde belt kot...haha

boni kacak said...

hahaha... jubo??ahahaha

Sarip Kumbang said...

bonikacak




haha....hebat bukan?

inche hlovate said...

haha trend la tu pakai suar londeh2..

*macam A je

nitnot said...

aku tengok sama laju je. haha

tak kaya eh? ayat kennot go. naik bus tingtong kee? dah ada ekon tak sekarang?

kakaka mata lu ni bahaya lah der.

tirahzairi said...

juling mata...puihhh jugak lah...hihi