Thursday, 2 March 2017

Pineng Bukan Powebank Berbahaya

Assalamualaikum.





Aku sebenarnya tengah pening.Aku cakap pening,bukan Penang.Aku pening nak gunting rambut..ke tidak.Kalau gunting,aku nak botak je.Tapi muka aku macam toyol kalau botak.Kalau tak potong aku rimas sebab panas terik.





Lepastu,ada satu bahagian kat kepala aku rambut tak tumbuh.Bukan botak tengah ke apa..tapi kat belakang kepala hampir dengan telinga ada rambut yang tak tumbuh.Aku harap tak ada yang cakap aku cacat ke apa.









Aku ni jiwa rock,tapi tak suka rambut panjang.





Dah la aku nak dengar lagu Aiman tino.









Papehal rojer kat komen

11 comments:

Rockysweety 90 said...

Hahahahha okay ini lucu..adui~. XD

Mrs. A said...

Minggu lepas balik kampung Mrs. A potong rambut.

Bertudung pun kena potong rambut juger...

Flavnesz said...

I love your blog.. Lama tak jumpa blog macam nie.. Rindunya zaman blogging dulu..

Sarip Kumbang said...

ha..mengutuk le tu...

Sarip Kumbang said...

potong rambut pun penting,jgn potong tudung sudah la.. haa

Sarip Kumbang said...

aah la.. best nye blog nie... hahaha

Mieza S said...

layan aiman tino. dasar. hahahha

Sarip Kumbang said...

Dasar ke dasat?hahaha

E'in said...

alaaaaa botak lettew..

Sarip Kumbang said...

hahaha kuajaq 😃

E'in said...

wey update laa wey..