Thursday, 23 March 2017

Panas Hati

Salam alaikum



Aku sangat marah ni.Okey,aku citer sini lah eh.. jangan citer kat orang lain tau. Ada sorang  minah ni dia kena perangkap dan kena jual dengan bapak ayam tanpa dia sedar.Kemudian dia dibeli oleh sorang lelaki yang dikenali tanpa buat apa-apa.





Dalam masa yang sama dia kena tangkap dengan jabatan agama. Kemudiannya dipaksa kawin tanpa rela. Lelaki yang jadi suami dia ni dia terima ini sebagai takdir.



Sekarang minah ni dah mengandung tapi, masih ragu-ragu dengan suami dia.Disebabkan mulut orang dia percaya.




Hei kemon la!keluar rumah dahla tak mintak izin suami. Pastu percaya bulat-bulat apa orang cakap...








Eh berangin pulak aku.... apalah emo aku tengok drama ni... 















12 comments:

E'in said...

peh! sarip layan drama! wakaka..

Sarip Kumbang said...

alah..tak sengaja..

Flavnesz said...

Lelaki sejati tak layan drama.. ! Eh..? Kbai

Sarip Kumbang said...

haha kuang asam

E'in said...

pin pin pinnnnnnnn!!

Sarip Kumbang said...

hahaha..aku masuk eh dlm bloglist..tq menitis airmata jantan ni tau..

E'in said...

wey! update laa.. pemalas ea!

dear anies said...

oooo layan tv kol 7 ekkkk

Sarip Kumbang said...

eh.. mana ada.. haha

E'in said...

eh si sarip nie.. die tak hupdate lagi..

C i k R e n e x said...

Xpe last2 nti happy ending. Hahaha.

Sarip Kumbang said...

haha cerita melayu kan.. biasa la.. hahhaa