Thursday, 24 September 2015

Tanpa Lembu Dan Kambing












Assalamualaikum.






Kullu sanah wa antum bi kheir.Eid mubarak!







Lama tak apdet.Aku selalu je jalan kat blog kau orang,cumanya aku malas nak bagi komen.Kejap.Nak tanya,apa kabar kau orang semua?ada sihat ka?





Harap sihat lah ye.













Aku malas nak apdet sebenarnya.Sebab aku takde bahan nak ditulis.Cuma aku sejak akhir-akhir ni tak boleh tidur malam sebab suka main lukis-lukis kat tab aku.Pengaruh Zyraa roxx lah ni.










Aku bukannya reti lukis pun,tapi tak tau kenapa aku gigih sangat melukis sampai tak sedar dah subuh.Sampai kawan aku tangkap gambar aku tengah gigih melukis pun aku tak perasan.











Aku rasa gambar aku boleh dijual dengan harga yang tinggi.Sebab gambar tu aku lukis sepanjang malam tau.Dan aku jangka harga dia akan meningkat macam emas.













Okeylah aku payung siket gambar yang aku buat sampai tak tidur malam tu.




Tada!

























Amacam geram kan?









Alah bergurau sikit pun tak boleh.
















































Okey tu je.



Harap kau orang semua gembira tengok gambar budak comel atas sekali tu.kbai.








Selamat menyambut Eidul Adha!












14 comments:

Raz said...

comel jugak lukisan pertama tu

Sarip Kumbang said...

Raz budak yg atas tu lagi comel...

KorN said...

keh keh keh. aku ingtkan drawing ape yg coba kau pamerkan di insta tu. mihmihmih..

Zyra Roxx said...

tak reti lukis konon, aku seligi kepala tu nak??
hahahaha

Sarip Kumbang said...

Haha jilaka korn persendakan lukisan aku...*tumbuk cermin sambil backflip*

Sarip Kumbang said...

Haha alah org lidi gua pandai lah lukis...tak mcm lu zyraroxx.

Bro Ley said...

boleh tahan kartun kau...apa yg tak reti lukisnya. Nice dan unik je aku tengok. Kalau aku ye la tak reti, lagi2 kalau guna mouse, gila punya susah nak lukis...

Bro Ley said...
This comment has been removed by the author.
Sarip Kumbang said...

Kau ni ley,buat aku malu plak....hahhaah....

nor azman said...

Terbaikk lah gmbr 2

Sarip Kumbang said...

Bertambah malu aku ni....nor azman

Prince of Noob said...

cun lukisan awak. btw done follow u, follow mine too :) - Noob

Sarip Kumbang said...

Tak tido aku ni asik kena puji je ni...hai noob.

SEO Expert Pakistan said...

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/